Under the stars

Hold me tight

Rock me goodnight

Reach for me from the other side

🌑

It’s not that I need you

It doesn’t mean that I miss you

It just gets so lonely here

under the stars

Sometimes when I’m not watching my mind

I wonder where you are

And when I’m not watching my heart

I dream of being there with you

🌑

It’s a lonely thing

To be alive

We’re born alone, we die alone

Sometimes I feel so far from home

So I buried my heart under 6

feet of snow

At a place that only I know

🌑

It’s not that I had to

It doesn’t mean that I’m broken

It’s just that I have no use for it

since you left my side

I’m not angry

It just gets so lonely

here under the stars

🌑

Stjerneklart ute. Kald høstluft som prikker i huden. Det er så mye jeg ikke vet, så mye mellom himmel og jord jeg ikke forstår. Jeg liker at det er sånn. At livet til syvende og sist er et mysterium. At uansett hvor mye kunnskap menneskeheten tilegner seg vil det store bildet forbli skjult. Vi skal ikke vite alt. Det er ikke ment for oss. Jeg synes det er vakkert. Vi er bare mennesker. Jorda var her før oss. Jeg håper hun overlever oss. At hun leges fra sårene vi har påført henne. At hun består etter at vi er borte. For vi vil en gang dø ut. Det er det eneste jeg er sikker på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg