On wednesdays we wear pink

Barbiecore pink er visst 2022’s største trend når det kommer til farger, og jeg synes det er gøy å bruke når det kommer til makeup. I tillegg er det en enkel farge å matche på lepper og øyelokk 🤡 (Bruker ikke sminke på huden lenger så beklager for ujevn hudtone, kviser og den JÆVLA pigmentbarten jeg får hver eneste sommer. Arghhh)..

 

 

 

Jeg driver jo å skriver etter en oppsatt track-list, men nå er jeg litt lei faktisk. Eller kanskje ikke lei, men jeg savner å skrive mer spontant. Og kanskje litt mer mørkt.. Men nå er jeg kommet til spor 10, så jeg kan ikke gi meg nå. Snart ferdig jo!

 

En ting jeg definitivt er drittlei av, er et liv nærmest blottet for faste rutiner og noen form for holdepunkt. At jeg ikke har noen funksjon i samfunnet, at jeg bare.. Er her. På akkurat dette punktet er jeg lei av å være en lost soul. Klarer meg uten drømmemann/dama og familieliv, har endelig akseptert at jeg ikke må ha en lang og krevende utdanning for å ha en verdi, men faen heller.. Jeg må gjøre noe. Og nå som jeg vet hva jeg har lyst til å gå for, kommer jeg til å bli helt knekt hvis det ikke lar seg gjøre, tror jeg.. Så jeg må finne en plan B også. Kanskje en plan hele alfabetet gjennom, heh.

 

Nå skal jeg prøve å skrive låt nummer 10, og hvis ikke det går tror jeg at jeg tar et avbrekk fra hele prosjektet og skriver noe skikkelig mørkt og dystert og støtende som bare faen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg