2023 in makeup looks 🤡

Hva kan jeg si, 2023 har for meg stort sett vært et skikkelig dritt-år og jeg har enten vært manisk eller deprimert og stort mer er det ikke å si egentlig.. Utenom en stor takk til familie og venner som har holdt ut med meg dette året (❤️) når jeg har vært innom de to verste utgavene av meg selv..

 

Uansett; her kommer mine makeup looks fra året som har gått. De jeg har tatt bilde av i hvert fall!

 

 

Makeup for meg er først og fremst leketøy som er innafor for oss voksne 😉 Det finnes egentlig ingen regler, du kan eksperimentere så mye du vil, og blir det helt mislykka er det bare å vaske det bort! Hvis bare alt i livet var like ukomplisert..

 

Tenkte jeg skulle skrive en oversikt over favorittene mine innen skjønnhets-kategorien for året som gikk også, men dette innlegget er langt nok som det er tror jeg.. Så det får bli et senere innlegg.. (Som sikkert ingen har interesse av å lese, haha, men jaja.. Poster jeg egentlig noe av interesse her inne noensinne..? 😅 Probably not!)

 

Ønsker alle en fin andre uke av 2024!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg