Can’t go back ‘Cuz it leads to nowhere

De siste dagene har jeg hatt en trang til å gå tilbake til det jeg har gått fra. But then what, we fuck, we fight..? Jeg har tatt meg i det da. Det er jo ikke bare meg og mine følelser oppi dette, det er også en annen person som fortjener å få gå videre i fred. Vi var feil for hverandre før, og ingen av oss har forandret seg, så det hadde ikke blitt mer rett nå. Jeg må jo bare holde fast på den sannheten der, og komme meg videre med mitt eget liv.

 

Let litt av meg selv da, for dette bildet her har poppet opp i hodet mitt hele tiden i det siste:

 

 

Er altså jeg som har det som mannen her 😅 Håper i det minste den andre parten tar det som dama..

 

Det passer perfekt at jeg skal boarde et fly sørover i morgen tidlig, og ikke være hjemme i Norge på ei uke. Tror jeg trenger den ekstra distansen akkurat nå. Har også klart å stresspakke ferdig, men tror jeg har tatt med for mye og må slanke innholdet litt.. Typisk meg 🙄

 

God helg da 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg