Shopping og en beskjed fra Gud

Ooook, jeg prøver å være litt ansvarlig når det kommer til personlig økonomi- da er det kanskje ikke så ansvarlig å dra med seg en fellow shopaholic på shopping- men jeg gjorde altså det i dag.. Været har vært litt sånn meh, hva finner egentlig folk på nå om sommeren når ikke sola innbyr til bading og strandliv..? Jeg trenger tips! Jeg bor egentlig såpass nært bademuligheter at egentlig kunne jeg fint ha tatt en joggetur på en grå dag, hoppet i vannet og svømt litt, for så å jogge hjem igjen, men det er en sånn fin idé å tenke, men det ligger litt lengre inne å faktisk gjøre det.. Skal føre det opp på sommerens bucket-list, jeg MÅ gjøre det én gang i hvert fall.

 

Har forresten funnet på en lur idé når det kommer til shopping, etter å ha vært noen ganger i lekebutikken med nevøen min.. Da tar jeg bilder av alt han ønsker seg, og sier at jeg skal sende det til julenissen 😉 Det funker jo for min del også, ta bilder av det jeg vil ha og så gå hjem og tenke over det.. Jeg tenker VELDIG over dette settet fra Gina Tricot. Clueless-vibes!

 

 

 

Det funker ikke alltid da, det blir fortsatt impulskjøp.. Denne bucket bagen fant jeg på New Yorker til 89 kr, det var bare en igjen, og det er litt nostalgisk for meg med bucket bags. Husker noen de fra Alexander Wang som var så trendy for sånn.. 15 år siden? 😅 Jeg hadde SÅ lyst på en sånn.

Var innom en dagligvarebutikk også, og da sa kassadama at hun bare måtte si noe til meg: «I don’t know if you believe in God, but he’s telling me that whatever you are going through right now, he will help you push through». Jeg er jo ikke kristen, til tross for at jeg ble oppdratt til det, jeg har prøvd og prøvd å få til å tro, men jeg har ikke klart det. Jeg har testet troen, virkelig, men jeg «finner» ikke noen forbindelse- om det gir mening. Men uansett, så ble jeg veldig rørt. Det er jo en omtanke i å formidle noe sånt, og det er modig gjort. Jeg satt pris på det i hvert fall ❤️

Jeg er helt elendig på sånne «hverdagsinnlegg», så jeg tror bare jeg runder av her fremfor å tøye det lenger. Sier bare godnatt jeg, for jeg er klar for å sove nå 😅 Ikke no’ hot girl summer her, føler meg som bestemor 99 år 🙄

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg