Blodspor i snøen

Jeg hørte aldri at du gikk

Men det gjorde du

Det er blodspor i snøen

Og jeg hørte aldri ropet ditt til stjernene

Du skrek at du ikke orker mer

Og så stakk du løpet i munnen og trakk av

Skuddet gikk rett gjennom den vakre hjernen din

Jeg hørte ikke det heller

Det er blodspor i snøen

Jeg lukker øynene, men det er fortsatt alt jeg ser

Blodspor i snøen, det er alt som fins igjen

Og jeg fatter fortsatt ikke at du ikke finnes mer

 

Vi snakket jo om alt, vi hadde vært gjennom det samme

Alle gangene vi sa at vi orker faen ikke å bli gamle

Vi hadde begge slitne sjeler

Nå hviler din i fred

Og jeg er den som fortsatt lever

 

Trodde vi noen gang at ting blir bedre?

De såra vi sydde igjen, ble de alltid infiserte?

Jeg vet ikke lenger, om jeg tror på noe som helst

De jævla infiserte såra blir bare flere og flere

Og jeg skriker av og til, til stjernene- at jeg orker heller ikke mere

 

Og jeg tenker på den vakre hjernen din

Og jeg lurer på om du ga deg selv tid til å tenke ferdig

Blodspor i snøen..

Var den kula deg verdig?

Det er blodspor i snøen

Jeg lukker øya men det er alt jeg ser

Blodspor i snøen, det er alt som er igjen

Og jeg fatter ikke at du ikke finnes mer

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg