Dagens outfit og en låt som gir meg prestasjonsangst

Dagens outfit.. Denne buksa er helt fantastisk, selv om mange sikkert mener den burde hørt til i barne-avdelingen. Fant den på salget til H&M, men glemte å ta den med i gårsdagens innlegg. Blusen er også fra et salg på H&M, men for noen år siden. Jeg har klær som ikke er derfra, jeg lover….

 

Jeg har deltatt på et møte i dag som jeg egentlig ikke hadde så mye interesse av å overvære- men, gratis pizza. Gi meg pizza, så blir jeg med på alt tror jeg. Bare sånn at alle vet hvordan de skal manipulere meg, det går altså via magen her i gården.

 

Jeg pleier egentlig ikke å forklare tekstene mine, men den som kom i går (Down like Titanic) handler altså om at jeg har tatt det bedritne valget å legge jobb på hylla. Faen, det er kjipt å si!! For det er kun angsten som har ødelagt her, og jeg har slitt så jævlig med å komme til en konklusjon her, og tenkt litt i de baner at gir jeg opp dette, så kan jeg bare gi opp livet. Men, jeg kan ikke holde på en jobb som blir for mye for meg når det finnes andre som fortjener sjansen mer, og det har føltes helt forferdelig å måtte si i det siste at jeg klarer bare ikke å møte opp.. Det får meg til å hate meg selv. Jeg kan vel ikke bare gi opp livet heller, jeg må bare takle dette nederlaget og tenke ut hva jeg skal begi meg ut på å mislykkes (heeeh 🙄) i nå. Det må være NOE, selv om jeg er en ubrukelig idiot i alt, dessverre. Om du klarer å klekke ut et idiot-sikkert yrke til meg, please hyl ut.. I need help.

 

Mens jeg forklarer meg selv, så har jeg forresten skrevet en sang som heter ‘Bloody hands of Putin’, men når jeg skriver om saker som er større enn meg selv så blir jeg jævlig usikker på om jeg klarer å formulere meg godt nok. Men så kutta jeg meg ved uhell forleden og fikk ‘bloody hands’ selv, og da tenkte jeg bare «Ok, nå har jeg det perfekte bildet å legge til den teksten», så jeg tolker det sånn at skjebnen vil ha meg til å trykke ‘publiser’. Neida, jeg tror ikke på sånn, men nå kom det liksom full circle for meg, og hva faen er vitsen i å ha en stemme hvis man bare skal holde kjeft. Jeg vet fortsatt ikke om den er «bra» nok, men faen heller, jeg har postet så mye bullshit at det får bare gå.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg