Faen ta deg, faen ta meg

Ti år har gått, du er fortsatt like fin.

Ti år har gått og jeg tenker på deg fortsatt

Ti år, og du er fortsatt ikke min

Og jeg skjønner jo at jeg er mer enn bare litt betatt

Ti jævla lange år.. Det finnes ikke tvil:

Jeg er faen meg besatt

 

Faen ta deg

Og faen ta meg å’

Du var kanskje min en gang

Men du blir ikke min igjen nå

 

Noen ganger vil jeg spyle livet mitt ned i dass

Har vandra hele byen rundt men ingen kan ta din plass

Og alle sier «Du kommer over det»

Men nøyaktig hvor lang tid det tar er det ingen som er synsk nok til å se

 

Og du har egentlig sagt ditt

Og med de orda har du røska ut det jævla hjertet mitt

Og jeg skjønner jo at jeg har solgt meg selv på billigsalg

Det er synd vi er født med frie valg..

 

Faen ta deg

Og faen ta meg å’

Du var kanskje min en gang

Men du blir ikke min igjen nå

 

Jeg skjønner meg ikke på det her
Hvorfor kan jeg ikke bare viske deg ut med viskelær?!

Og hvorfor måtte du si at du fortsatt er singel og at du ikke har fått barn

Når vi begge vet at du ikke kommer til å svømme rett inn i mitt loslitte garn?

 

Faen ta deg

Og faen ta meg å’

Du var kanskje min en gang

Men du blir ikke min igjen nå

 

For jeg er syk i hodet

Og har gift i sjelen og gift i blodet

Og du er litt for hel ved

Også er du alltid der på feil tid, og feil sted

(FAEN!)

De sier smaken er som baken

Men hvorfor blir jeg aldri lei?

Og hvorfor, etter ti forbanna år

Drømmer jeg fortsatt om å se deg naken?

(Faen!!)

 

Så..

Faen ta deg

Og faen ta meg å’

Du var kanskje min en gang

Men du blir ikke min igjen nå

Du blir ikke min igjen nå

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg