Gucci heels and a dress that is too short (đŸ€·â€â™€ïž)

Jeg har gĂ„tt som en slask stort sett hele uka. Det mĂ„ til i blant, noen ganger (veldig ofte for min del) sĂ„ gidder man bare ikke. All ĂŠre til dere som alltid ser stylish ut, men det er bare ikke meg 😅

 

Mentalt har jeg mÄtte jobbet meg ut av en liten krise. Kampen mot angsten har spisset seg til i det siste, jeg har kjent pÄ trangen til Ä unnvike situasjonen som gir meg mest angst, og det er dessverre jobb. Jeg ville sÄ gjerne takle dette, prestere og kjenne pÄ mestring, gjÞre Êre pÄ de flotte menneskene som har gitt meg denne sjansen til Ä komme meg tilbake til arbeidslivet igjen.. Men til min fortvilelse, sÄ har angst og devaluerende tanker om meg selv fÄtt alt for mye spillerom, og etterhvert ble det sÄ vanskelig at jeg ikke trodde jeg skulle klare Ä stÄ i det mer. Og faen, som jeg har hatet meg selv for det.

 

Men heldigvis har jeg blitt mÞtt med forstÄelse, og lista har mÄtte legges enda lavere- noe som har vÊrt vanskelig for meg Ä akseptere, men jeg mÄ nesten bare svelge stoltheten min her. Det er bedre enn Ä slutte i frykt i hvert fall.

 

Jeg mÄ fortsatt jobbe med hodet mitt, Ä mÞte seg selv med forstÄelse er utrolig vanskelig for min del, men hvis jeg vil noe som helst med livet mitt sÄ mÄ jeg knekke den koden, og jeg mÄ endre mÄten jeg snakker til meg selv pÄ- spesielt i situasjoner der jeg ikke klarer Ä levere optimalt. Jeg har sÄ lyst til Ä bli god til Ä vÊre dÄrlig i ting, hvor rart det enn mÄtte hÞres ut!

Uansett, jeg var i en bursdagsfeiring sist helg og det var siste gang jeg kledde meg opp pĂ„ en stund. Fikk endel kommentarer pĂ„ at kjolen var for kort, haha.. Jeg er altsĂ„ for gammel for korte kjoler nĂ„, men sorry.. Det bryr jeg meg ikke om đŸ€·â€â™€ïž

 

 

Don’t come for me and my natural boobs 😂 FĂžler meg sykt modig som turte Ă„ gĂ„ bra-less med de uperfekte puppene mine. De har faktisk aldri vĂŠrt spesielt fine, jeg ble SÅ skuffa nĂ„r jeg endelig kom i puberteten og sĂ„ var det dette jeg fikk.. Men ja ja, sĂ„nn ble det. Tror endelig jeg i en alder av 34 har begynt Ă„ akseptere det 😅

 

Kjolen er et second-hand funn, skoene ogsĂ„.. De er fra Gucci faktisk, noe av det dummeste jeg har brukt penger pĂ„ for altsĂ„.. De fleste hĂžye hĂŠler er ukomfortable som faen, og disse er intet unntak.. Å betale mye penger for noe som ikke er komfortabelt Ă„ gĂ„ i en gang, det skal jeg IKKE gjĂžre igjen 😅

 

Skulle egentlig pynte meg og vÊre sosial i kveld, men sÞstera mi har sykt barn, sÄ nÄ venter jeg pÄ Lulu (firbeinte tanteungen) i stedet. Blir koselig det ogsÄ.

Ønsker deg en fin helg đŸŒč

3 kommentarer
    1. Tusen takk for fine ord ❀ Har ikke turt Ă„ lese disse kommentarene fĂžr nĂ„ for jeg var sikker pĂ„ at det var kritikk 😅 SĂ„ snille dere er!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg