Sunday, bloody sunday 😅

Tror jammen jeg har landa pÄ at sÄnne hverdagslige innlegg jeg alltid har syntes var sÄ kleint Ä skrive har blitt koselig..? Denne bloggen var jo lenge bare et mÞrkt hÞl pÄ internettet av selvhat, selvkritikk og suicidale tanker, og jeg er glad for at mye har endret seg pÄ den fronten. At jeg er gladere og i stand til Ä tenke noe positivt ogsÄ, selv om livet mitt ikke er (og nok aldri vil bli) picture perfect.

 

Noe annet som ikke er picture perfect for Ăžyeblikket: HĂŠlene mine. Jeg skrev jo tidligere at disse skoene er det sĂžteste paret jeg har eid, MEN det ble anbefalt Ă„ gĂ„ en stĂžrrelse opp og jeg tenkte at neida, gĂ„r sikkert fint med den vanlige stĂžrrelsen min, meeen jeg skjĂžnte fort at det var en tabbe av meg. Tror jeg svetta av smerte de siste meterne, heh 😅 Jeg har jo faktisk blitt flĂ„dd..

 

 

LillesĂžstra mi kommenterte faktisk i gĂ„r «SĂ„ mye gnagsĂ„r du har!» (Jeg hĂžrte «sĂ„ mye nesehĂ„r du har» haha 😂) men disse mĂ„ vĂŠre rekord. Hun har mindre fĂžtter enn meg, sĂ„ hĂ„per hun vil ha dem ((har vaska bort blodet, Dini 😅)

 

Og tanteungen min har klippa bort krĂžllene sine i dag, selv om jeg har prĂžvd Ă„ overtale ham til Ă„ beholde dem, jeg ELSKER kosekrĂžllene hans 😭 Men han ble veldig fin da.. Ser han plutselig for meg som 18-Ă„ring i militĂŠruniform. Hvis ikke dette bildet sier 😍 sĂ„ vet ikke jeg. Gud, som jeg elsker denne ungen.

 

Soldier, salute!

Veldig stolt av den kjekke broren min ogsĂ„ altsĂ„, men jeg tar det faktisk for gitt at han ikke vil ha trynet sitt pĂ„ display her sĂ„ mĂ„tte croppe han ut 😅 Sorry, ladies and gay men!

 

Aillon er sĂ„ skjĂžnn da, han sa etterpĂ„ at «Du kan fĂ„ krĂžllene mine Suja, og du kan faktisk lima di pĂ„ ditt eget hĂ„r!» SkjĂžnner dere hvorfor jeg er helt fortapt i han her eller?? SĂ„ nĂ„ har jeg en pose full av Aillon-hĂ„r, og jeg tenker Ă„ fĂ„ printet ut ett av disse bildene og ramme det inn med krĂžllene hans ❀ Selv om det kanskje kvalifiserer til tidenes creepiest tante-award.. Jeg synes det blir sĂžtt 😅

 

Er sĂ„ glad for at jeg har triben min.. Er sĂ„ mye i livet mitt som er ustabilt, og folk har alltid kommet og gĂ„tt, men at jeg har disse fine folka.. Som jeg ikke nĂ„r til knĂŠrne engang.. Jeg er jo veldig velsigna der. Jeg SKAL prĂžve Ă„ bli litt mer som dere, og litt mindre.. Kaotisk klĂžne 🙄

 

HĂ„per alle har hatt en fin helg da- og at uka blir bra. Jeg kommer sikkert til Ă„ skrive noe kreativt fĂžr jeg tar kvelden, men det blir ikke ‘Bloody heels of Putin’ i hvert fall.. (Er sikkert ikke sosialt akseptert Ă„ tĂžyse med det, sorry!)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg