What to wear: 17 mai

Vanligvis så aner jeg ikke hva jeg skal kle meg i denne dagen, jeg har ikke bunad (og kommer aldri til å ville investere i en heller- Derimot er jeg veldig gira på å eie en samedrakt 😍) MEN i år har jeg faktisk for mange alternativ.

 

Denne røde kjolen fra H&M..

 

 

Blå jumpsuit fra Zalando..

 

Herregud, må få gang på treninga! Sjekk den babybumpen som ikke er en baby.. 🙄

 

Men tror denne dressen (secondhand-funn, originalt fra H&M) seiler opp som en favoritt altså- selv om den ikke er i rødt, blått eller hvitt. Kanskje jeg kan låne et slips av broren min..?

 

 

Tror det blir suit up på meg, eller kanskje jeg må dele dagen opp i 3 forskjellige feiringer så jeg får brukt alle alternativene..? Herregud, stress- det blir nok ikke aktuelt 😅 Men nå vet jeg i hvert fall at jeg har noe å ha på meg denne dagen i årene som kommer 😇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg