Sjørøverseil og din siste feil

Okay så planen om å skrive mer kryptisk gikk til helvete, får prøve igjen i morgen… 

 

 

 

Alle sa du va dårlig nytt

Alle du brukte, alle du har snytt

Og ennå overså eg alle røde flagg og

alle lampene så blinka så høylytt

Men eg måtte faktisk innse kem du e te slutt

 

Det finnes ingen sjanser igjen å gje
Klare ikkje lika deg lenger
Får det bare ikkje te

 

For deg, så e du det evige offer

Det e alltid alle andre så tar feil

Du nekte å innse

at skutå du seile på skjær har sjørøverseil

Det du vil ha, det tar du bare

Drite i gjeldå så har blitt massiv så fjell

Det e alltid någen nye å låna av, ligavel

 

Nekte å ver blind for at du utnytte andre sin snillhet

Nå e alt eg vil ha fra deg stillhet

 

Hold kjeft, ikkje forsvar

Ikkje hold fast, eg har gitt slipp

Skjønne nå at å gje den første sjansen

Va ein stor, jævla glipp

Du va alltid sånn her, det e denne drittsekken

Du av egen, fri vilje har blitt

Ah, skutå di har sjørøverseil

Men denne siste kapringen din

Dette blir din siste feil

 

Nå e det slutt på misforstått snillhet

Skjønne nå at dette ikkje endre ein dritt

Den drittsekken du e nå, har du av egen, fri vilje blitt

Og eg kan faktisk ta tebage

Det så eg har gitt

Og hjertet mitt så du synes e så kaldt

har aldri vært ditt

 

Du komme alltid te å utnytta andre sin snillhet

Kan ikkje endra deg der

Kan bare sei at eg ikkje vil ta i deg mer

Nå e alt eg vil ha fra deg stillhet

 

Ah, skutå di mann, den har sjørøverseil

Men denne siste kapringen din- du dro det for langt denne gang

Dette blir din siste feil

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg