A (n)ice day ❄️

Jeg har ett nyttårsforsett som jeg skal gå all-in for å overholde, og det er at jeg vil skape flere fine dager enn jeg hadde i året som gikk.

 

Kanskje jeg ser på 2023 med litt for kritiske briller (typisk meg-ting å gjøre i grunn..) for det har vært fine dager og stunder for all del! Jeg er vel bare litt skuffa over meg selv for at jeg satt fast i dyp depresjon så lenge som jeg gjorde.. Jeg trodde jeg hadde lært å takle dem litt bedre nå, og jeg kunne nok ha gjort og tenkt mye annerledes så jeg ikke røyk helt i bunnen av min mentale versjon av helvete.

 

Men nå er det gått over i fortiden, og jeg kan bare gjøre meg noen mentale notater over hva jeg kan gjøre annerledes neste runde.. For baaah!! – Det eneste jeg vet sikkert om fremtiden, er at det blir flere runder. Jeg kommer til å bli både manisk og deprimert igjen, og jeg vil legge meg ned og grine høyt når jeg tenker på det, og kanskje jeg burde det også, men herregud! Nå skulle jeg liksom skrive positivt 😅 2024, det ene nyttårsforsettet mitt og greier! Ok, back on track: Dagen i dag! Den har vært fin!

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg liker vinter- og den ultimate vinter-opplevelsen for meg er å kunne gå på skøyter på et islagt vann! Og i dag var Mosvannet i Stavanger erklært trygt for dette, yay! Og yay for min søster som inviterte meg med sammen med gutta hennes og Bibi ❤️

 

Jeg elsker å få være med på når nevøene mine lærer nye ting. Elsker å være tante generelt. Så takk for det også, søster min- at jeg kan smykke meg med den tittelen. De kaller meg aldri tante da, jeg er «Suja». Eldstemann klarte ikke å si hele navnet mitt i starten, og jeg elska det nye navnet mitt som han hadde komponert selv- så ingen fikk rette på han hehe. Nå er jeg bare Suja for alle som kjenner meg godt nok, og ikke for å kritisere deg mama bear, men jeg tror jeg liker det bedre enn originalen.

 

Leste en gang at folk assosierer navnet Sunniva med noen som er høy og pen, da passer jeg bedre som Suja gitt. Det høres liksom litt mer ut som meg. Passende for et lavt og sprøtt, ikke akkurat heeelt billedskjønt tante-troll ☺️ Jo, også er jeg Kaptein Dorull. Det er en lang historie, men det startet så klart med en sang.. Den kommer jeg ikke til å poste her, siden jeg skjønner at de fleste som henger på blogg.no ligger litt lengre fremme når det kommer til sin mentale utvikling enn jeg gjør.. 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg