Life behind bars

Livet føles håpløst og meningsløst i skrivende stund. Her sitter jeg igjen, innelåst på fuckings psyk og hele sommeren og livet generelt har blitt spylt ned i dass. Føles det som, akkurat nå. Men det er bare akkurat nå..

 

Må man gå seg vill i blant for å vinne seg selv tilbake? Den kampen er verdt å ta for meg i hvert fall. Jeg skal ut herfra, og livet skal bli bedre. JEG skal bli bedre..

 

Jeg ville inn hit frivillig, men tvangsparagraf blei det og nå har månedene gått i fra meg. Det ble ikke så mye av det rolige oppholdet jeg ønska meg, men ting er rolig nå i det minste. Selv om jeg fortsatt er sint innimellom, og føler meg jævlig misforstått.. Men menneskene som jobber her er fine, veldig fine. Dette er jo gjengen min, my second family. Akkurat dette er verdt det, alle gangene som ble helt feil-folka her er innmari rett for jobbene sine. Så takk, E1- crewet. Og beklager de gangene ting gikk skeis.

 

Nå håper jeg å holde meg på stabil kurs ut herfra og tilbake til livet jeg motvillig forlot. Noen blir med videre, andre har meldt seg ut. Sånn er det hver gang. Sånn er det bare.

 

Jeg gleder meg hvert fall, til å gå tilbake til start og begynne å bygge et meningsfullt liv igjen. Klart det før! Klarer det sikkert igjen.

 

God kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg