Life on Mars

I dag fikk jeg endelig truffet eldste tantebarnet mitt, og jeg merker jo at jeg har blitt slipt bort av alle medisinene. Merker at jeg er stillere og fjernere enn før. Og jeg vil ikke være sånn her, men her og nå er det umulig å være mer enn en zombie-versjon av meg selv.

 

Jeg håper ikke du vil huske zombie-Suja, Aillon! For dette her er ikke MEG.

 

Som jeg savner det gamle livet. Som jeg har savnet dere, Aillon og Isak, som jeg har savnet stemmene og latteren deres. Gleder meg til å høre Isak sin igjen.. Måtte det ikke bli lenge til.

 

Savner å sove i min egen seng. Savner å lage min egen mat, spise når jeg vil, gå tur når jeg vil, være helt alene når jeg vil. Savner å ha hele klesskapet mitt, savner hjemmet mitt.. Savner familien, noen av dem har jeg ikke sett på mange måneder.. Bestå, savne hu bestemor.

 

Det føles litt som å være strandet på en annen planet, livet her inne på psyk. Her er det egne regler og en egen rytme, men mest føler jeg meg.. Kvelt.

 

Og straffet. Kanskje dette er gud som tar hevn for at jeg utfordret ham så voldsomt.. Kanskje det bare er my good old shit luck. Tipper det siste, jeg.

 

Ja ja, god natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg