Antrekk og ønskeliste

 

Dagens outfit.. Jeg spør alle «Gjett hvem jeg har arva denne buksa fra!», og ingen gjetter korrekt: Den er arva fra bestemor! Ja, hun er like kul som buksa 😁

 

Jeg har vært på senteret med en kompis, og måtte ty til ‘Aillon-metoden’, som altså er å knipse det jeg kommer over, fremfor å dra kortet.. Dagens ønskeliste til julenissen, hehe:

 

Denne highlighteren fra Fenty, shiiit så fin- glitrer som snøkrystaller på huden. Det eneste som gjorde meg skeptisk, var at 2 minutter etter at jeg hadde swatchet den på håndbaken, var omtrent alt glitteret borte.. Og prisen er STIV som en boner, ‘Scuse my french! 450 kr, mye penger og spesielt om man ikke blir fornøyd. Noen som har denne som kan si noe om holdbarhet? Jeg vil ha produkter som sitter hele dagen. Kan ikke skjønne at denne gjør det..

 

Jeg har blitt veldig glad i hudpleie-rutiner, men har hypersensitiv hud som reagerer fort med utbrudd om produkter har ingredienser huden min ikke liker. Så egentlig liker jeg ikke å teste masse nye produkter, men heller holde meg til det jeg vet funker til min hud- Det blir fort bomkjøp ellers. Veldig nysgjerrig på disse da.

 

Jeg er KRESEN på parfyme, denne var veldig annerledes enn alt annet jeg har luktet på- veldig frisk, appelsin og sitron!

 

 

Er sjelden man finner noe «nytt» når det kommer til leppeprodukter, men denne fra L’Oréal er en skikkelig rik, metallisk kobber-tone. Det har i hvert fall ikke jeg sett før. Så fin!

 

Jeg har en tidligere versjon av denne, og er fornøyd med den- men dette er en self-tanner i tillegg?? Jeg bruker faktor 50 i trynet hver dag, og blir altså ikke brun.. Åh, I want this! Igjen, om noen har prøvd denne vil jeg gjerne vite om du er fornøyd 😉

 

Runder av med et bilde av mitt nye kjæledyr, møt Ghost! Vi har fått en koselig rutine på å spise frokost sammen, hehe.

 

 

Nå skal jeg dra meg på trening, takk til deg som tipset om at sommeren er den beste tida å komme i gang med treninga igjen- det er jo facts og jeg tok deg på ordet 🤗

 

God helg 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg