Basic & boring, most of the time

Basic & boring: Stilen min mesteparten av tiden, skal jeg være ærlig. Men jeg vanker ikke akkurat i sånne sirkler der man stæsjer seg så veldig opp, og jeg glemmer liksom ut de fineste skattene i garderoben? Det blir de samme plaggene som går på rotasjon, og av en eller annen grunn er det ofte de mest kjedelige plaggene også. Jeg vil bli flinkere til å pynte meg i hverdagen, men på samme tid.. Så er jeg LAT. Jeg kjenner noen sånne damer som bare er elegante og stilige hele tiden, og jeg er så fascinert av dem og skulle gjerne vært bare bittelitt sånn selv, men det er jeg altså ikke. Når jeg tenker meg om så tror jeg det går mer på dem som personer enn klesstilen- kanskje det er derfor de gjør sånn inntrykk på meg. Jeg er kaotisk og klønete, uvøren og usikker, alt ved meg roper liksom boms og ikke dronning.. Mest av alt kunne jeg tenkt meg et elegant, ryddig sinn 🙄

 

Men jeg har jo faktisk fine klær da, og jeg burde bruke dem oftere. Bare en påminner til meg selv. 1. Slutt å være så lat og 2. Fortsett å rydde i hodet ditt. Kanskje det blir orden der til slutt..

 

 

 

Har feira Sankthansaften i dag, men både Lulu og jeg synes det ble for folksomt- så vi gikk tur fremfor å se på bålet.

 

Hører rykter om at morgendagen skal bringe skikkelig sommer-temp, så da er ambisjonen min å bade i havet. Selv om jeg er pingle som faen 🥶

 

Herregud, nå må jeg legge meg. Hvorfor går tida så sykt fort på natta og så treigt om dagen?? Eller er det hjernen min, som funker treigt på dagen og altfor kjapt om nettene.. Ikke tenk på det nå, ditt naut. LEGG DEG!

 

Uansett, god natt 🤗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg