Blotter vibezzz

 

Bare meg som får assosiasjoner til en typisk blotterfrakk av denne regnkåpa? Yes, no, maybe..? Do I even want to know? 😅

 

Var litt arrogant når jeg uttalte tidligere at jeg ikke bryr meg så mye om været.. Nå har det regna noen dager i strekk, og jeg kjenner at jeg er litt gira på sol og varme nå. Etter bare noen dager, hva skjer?? Har jeg blitt en sommer-person..? Ting kan tyde på det!

 

Jeg har trent og tatt ett glass vin med en kompis, sikkert ikke den mest logiske kombinasjonen- men rødvin er jo sunt i små doser 😇 Er så koselig å sitte ute på terassen når det regner! Måtte gjøre det når jeg kom hjem også. Ta med pledd og bok, og et glass saft (jeg drikker kun vin under press og når det er gratis, sånn til info) og bare.. Aaah, enjoy. Livets små gleder, jeg øver meg på å jakte mer på dem.

 

 

Ellers prøver jeg å halvere nikotin forbruket mitt.. Gi meg styrke! Nå har jeg én igjen av dagens rasjonering, så jeg må bare gå å legge meg snart hvis jeg skal lykkes i dette her.

 

I morgen skal jeg ENDELIG treffe tanteungene igjen, de har vært på ferie.. Vi skal bade i utendørsbasseng, DA vil jeg faktisk ha regn- Det er jo magisk! Men med det selskapet blir det koselig uansett vær.

 

God.. Onsdag, er det ikke? Dagene går sykt fort for tida. Føler egentlig det har gjort det siden jeg runda 30, hjelp. Livet ER kort. Jeg har tilbragt nok tid med å hate det, ønske meg vekk fra det.. En av de klokeste damene jeg har møtt  pleide å svare meg hver gang jeg spurte fortvilet «HVA skal jeg gjøre med livet mitt??» så enkelt som «Du må bli en LIVSNYTER, Sunniva!».. Jeg tror jeg skjønner greia nå, faktisk.. Det er en veldig fin ambisjon å ha, er det ikke?

 

Håper dere nyter livet ❤️

2 kommentarer
    1. Spørs hva som er under frakken tenker jeg… 😉
      Bortsett fra det får du ha en strålende fin helg/sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg