Found it on sale

Tror kanskje jeg gjøre my body into business sånn som jeg styrer min personlige økonomi for tiden.. 😅 Neida, men faen det er faktisk DYRT å ikke ha så mye angst at du knapt går ut av huset, for jeg finner jo alltid noe å bruke penger på når jeg bare går rundt og kikker. Det hadde vært greit med en sugardaddy/sugarmama akkurat nå 😇 For jeg måtte kikke på H&M sitt online-salg, og der var det jo mye.. Hit me up hvis du er interessert! (Neida, joda, neida)

 

 

 

Sikkert bare jeg som synes denne var dritkul 😅 Superhero-drakten min.. (more like super-villain, men..) Jeg er forresten IKKE gravid, har bare ikke trent på lange tider men spist som om jeg var topp-idrettsutøver.. Så vet dere det.

 

 

Denne kjolen er så fin in real life.. Og skikkelig passende til 17 mai..?

 

 

Skjortekjole, stoffet er veldig komfortabelt og liker at den er så laidback.

 

 

Enda en skjortekjole, men denne vet jeg ikke om jeg vil beholde faktisk- synes liksom det er «for mye» stoff og jeg ville hatt den bedre tilpasset på armene og rundt brystregionen, den skal vel være litt oversized men det synes jeg fungerer veldig dårlig på min kropp i hvert fall.. Ser så fort ut som en unge som har lånt pappa’s klær 😅

 

 

Denne genseren derimot, er en keeper! Stoffet er supermykt, og designet er så kult.

 

 

Cropped blazer med chains og i sateng-aktig stoff. Trenger ikke å snakke om at jakke-samlinga mi ikke trengte ett nytt tilskudd… 😇

 

 

 

Denne skjortekjolen likte jeg bedre, den sitter åoenbart mye mer kroppsnært enn den andre. (Og er gjennomsiktig, si hallo til bestemorstrusa mi 😂)

 

En søt og sommerlig topp i gingham-mønster.

 

 

 

Denne genseren er jeg også litt usikker på om jeg skal beholde, synes ikke den er sydd godt nok sammen så den øverste delen holder seg liksom ikke på plass og det tror jeg at jeg kommer til å irritere meg veldig over..

 

Nå skal jeg ta meg kraftig i nakkeskinnet og være skikkelig sparsommelig fremover. Æresord!

 

3 kommentarer
      1. Tusen takk for det 🤗 Er ganske opptatt av å få maksimalt utav klærne mine, så tror jeg skal få brukt mesteparten av dette året rundt- bare kjøre på med tykke strømpebukser 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg