My personal summer trends

Vil oppfordre alle til å finne sine personlige sommer-trender der man tar hensyn til hva man selv liker og føler seg komfortabel i, fremfor hva motebransjen dikterer. Dette funker i hvert fall for meg, for jeg går ikke lei smaken min- så det jeg synes var fint i fjor synes jeg fortsatt er fint i år, og jeg synes med stor sannsynlighet det samme til neste sommer. Hvis jeg kjøper noe, spør jeg meg selv alltid om dette er noe jeg tror jeg vil sette pris på long-term, om det er et sånt plagg jeg tror jeg vil gå med sesong etter sesong uten å bli lei eller få avsmak for. Ett av mine favoritt sitater når det kommer til fashion er «We owe it to nature to keep our clothes as long as possible»..  Det er jo ett bra motto å leve etter når det kommer til alt avmaterialistisk shit..

 

Jeg drar den faktisk så langt at jeg spør meg selv om dette er noe jeg ville brukt som gammel dame, hehe 😅 Og det gøyeste er å gå på oppdagelsesferd gjennom sine egne klær når sesongene skifter og det er på tide å finne fram sommergarderoben igjen! Gleder meg allerede til å gjøre det til høsten, og se kåpesamlinga mi igjen 🤓

 

Jeg har jo plagg som jeg tenker er sånn.. «Dette slipper du bare unna med fram til du runder 40..» Men samtidig har jeg enda mange plagg som er sånn «Dette slipper du bare unna med fram til du runder 30»- og jeg rocker dem fortsatt 😅 Så hvem vet hva jeg tør å kle meg i som gammel dame, haha..

 

Uansett, her er noen av mine personlige sommer-trender for 2022 🦋 Tror kanskje jeg skal henge opp denne notisen på klesskapet mitt, så jeg husker det selv 😅

 

 

 

Må nesten runde av med dagens outfit- her snakker we HIGH FASHIIIION 😂

 

Er på hyttetur, da er trenden å kle seg styggest mulig- i hvert fall blant meg og mine 😉

 

Skal hjem til hobbithula og klesskapet i kveld da. Etter noen dager med null sminke, saltvannshår og fleece&crocs uniformen skal det bli gøy å dra på litt igjen. Men gud, det er deilig og sunt å ikke ofre det en tanke også. Balanse er en fin ting!

 

Håper alle har en fin sommer ❤️ Føler jeg har hatt en tur til syvende himmel disse dagene, på den fineste plassen og med de fineste folka jeg vet om.. Åh, så takknemlig 😭

 

Klem fra meg 🤗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg