New year’s outfit

Happy new year 🥳

 

Nyttårsaften er årets største pyntedag, eller..? Jeg trives IKKE i kjole, men julaften og nyttår er det liksom obligatorisk.. Vingla veldig når det kom til hvordan kvelden skulle feires, men det ble ganske perfekt: Først pizza med gjengen min hjemme hos mamma, og så videre til party.

 

Jeg har hatt rimelig kontroll på angsten det siste halvåret, men når jeg kom inn døra til kompisen min bare utstyrt med 0,5 l cola zero som «styrkedrikk», og innså at rommet stort sett bestod av ukjente.. Uæh, da kjente jeg den stygge gamle angsten kicke inn for fullt. Men det gikk bra. Klarte å ikke miste hodet helt. Stolt av meg selv 😅

 

 

 

Klar over at det kan se ut som jeg sporter en liten babybump, men kan AVKREFTE det- og bekrefte at i året som gikk ble det ikke mye trening på meg.. Så vet dere det 😅

 

Kveldens makeup 🤡 Og favorittkåpa, føles som å gå rundt med dyna mi. Veska er Alexander Wang, bruktkupp fra Ebay.

 

 

Haha, disse skoene har jeg faktisk kjøpt brukt av ei av værdamene fra TV2, fra den tiden hun hadde blogg 😅 Så har hatt dem i mange år, kan du si.. Elsker dem fortsatt, skikkelig «stripper heels» med noen solide cm på hælen, men de er faktisk veldig komfortable. Elsker høye hæler, men de fleste er jo så vonde å gå i at man nesten griner etter 5 min!

 

Skal snart ha et møte og forsøke å legge en plan for det nye året.. Jeg vet at 2022 kommer til å by på utfordringer, faceplants og fuck-ups, men faen heller: Det skal også være plass til VEKST. Tok noen store steg i 2021, og opplevde mer fremgang enn jeg har hatt på lenge. For ikke å snakke om at jeg kom meg gjennom mye vondt og vanskelig.. Jeg har klart mer enn jeg har gitt meg selv cred for!

 

Snubla over denne på instagram og må nesten dele den her..

 

 

Spesielt det siste punktet der.. Jeg er så sulten på å finne mening med tilværelsen! For meg så er det veldig knyttet opp til hva kan jeg bruke meg selv til her i livet.. Og det har jeg ikke funnet ut av enda. Jeg vil jo bli en bedre venn, datter, søster, tante, og ikke minst bidra til samfunnet- men skal jeg komme noen vei må jeg nok også bli bedre til å ta vare på meg selv. Og tro på meg selv, og egne ressurser. Og det vanskeligste av alt: Tåle å være dårlig til ting jeg ikke mestrer fra før av! Stå i det å være nybegynner, rett og slett.

 

En kompis av meg sa for noen år siden noe av det beste jeg har hørt, noen gang: «I don’t stress. If I don’t make it today, I will eventually». Så målet mitt for dette året (og resten av livet for så vidt) er at jeg skal IKKE gi opp. Jeg skal videre, uansett hvor lang tid det tar. Og jeg skal heie like mye på meg selv som jeg gjør på alle andre.

 

Må 2022 bringe fremgang til oss alle ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg