Ord som sårer

Er så flink til å rote meg inn i ting..

Og så dårlig på å rote meg ut av dem..

Er jeg bare tankeløs

Eller er jeg innerst inne slem..?

 

Hva skal jeg si nå?

Jeg har sagt det jeg hadde å si

Du skjønner det fortsatt ikke

At jeg bare ikke har noe å gi

 

Ba deg om å ikke rope så høyt hva som er på gang

Kunne ikke vi ha funnet ut av det først

Spiller det noen rolle om det er du eller jeg som er problemet

Det funka bare ikke

Jeg kan faen ikke gi deg noen trøst

 

Nå er det ødelagt,

er det ikke

Nå er de verste orda sagt

(Vi skulle holdt kjeft, vi skulle aldri ha prøvd)

Føles som å stryke til eksamen

(Vi burde testa bedre, vi burde ha øvd)

Nå synker hele skuta

Og du ser ut som om hjertet ditt har blitt kløvd

 

Faen, jeg trenger noen retningslinjer..

Henger ikke med når livet svinger..

Du kalte meg en engel, men jeg har horn

Horn, hale og djevelvinger

 

Hva skal jeg gjøre nå?

Jeg har gjort det jeg hadde å gi

Jeg vil ikke se deg sånn her

Kjenner øya begynner å svi

 

Og nå er det ødelagt

Er det ikke

Nå er de verste tinga gjort

(Vi skulle latt være, skulle forblitt der vi stod)

Føles som et tog-kræsj, ting gikk så alt for fort

(Du vil ha meg all-in, men jeg har ingen tro)

Nå synker hele jævla skuta

Og jeg prøvde å forklare og forsvare, men jeg ser det jo nå

at du tydeligvis ikke forstod

 

Jeg ønska meg aldri dine tårer

(Vet ikke med deg, men mine svir)

Jeg prøvde så hardt å veie alt jeg sa

(Men når jeg sier det høyt er det som å se kniven som glir)

Jeg ønska meg aldri dine tårer

Men uansett så blir det ord som sårer

Uansett så blir det ord som sårer

 

For jeg rota meg inn i noe, og nå er det over

Og alt jeg har nå er ord som sårer

Alt jeg har nå er ord som sårer..

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg