Preppy with a twist

Denne genseren er desidert en av mine favoritter i klesskapet. Jeg fikk arve den av lillesøsteren min, etter å ha overøst henne med komplimenter hver gang hun hadde den på seg- så snill ❤️ Den er 10 år gammel-minst, men er for meg ett sånt plagg jeg aldri går lei av.

 

 

Trenchcoat fra britiske Burberry, funnet brukt på Ebay. Ballerinas fra Anna Field, veska er Valentino (ikke motehuset Maison Valentino, men rimeligere Mario Valentino- sånn for de spesielt interesserte 🤓)

 

I går kveld fikk jeg med meg noen venner og jogget ned til Stokkavannet, selv om det var både kjølig og grått. Jeg tør faktisk ikke å bade alene på kvelden, ikke fordi jeg er redd for å drukne men fordi jeg har litt for god fantasi og kan skremme livet av meg selv- jeg fæler fort når jeg bader og kan bli redd for gjedder og sjømonstre og megalodon og jeg vet ikke hva.. Haha, jada. Men jeg var altså den eneste som hoppet uti til tross for monstrene i fantasien min og det gikk greit.. Kaldt, men greit. Check off on my bucket list!

 

 

I dag er jeg sykt tiltaksløs, jeg føler ikke for noe som helst egentlig- annet enn å bare være i eget selskap. Jeg savner å være kreativ, det har ikke vært så mye behov for det i det siste for jeg har vært så mye sosial- og hver gang jeg har en sånn periode så blir jeg redd for at jeg har mistet den kreative åren min. Men jeg har tittelen til en låt klart i hodet, og den heter ‘Cooler than my own company’, og jeg har lyst til å gjøre den ferdig. Den handler altså om hva som må til for at jeg skal gå inn i ett seriøst forhold, og det er nettopp det at du må være kulere enn mitt eget selskap. Fy fader, så cocky 😅 Men det er jo egentlig en sunn holdning, eller er jeg bare høy på meg selv? Vett ikkje.. But it is what it is!

 

God lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg