VAMPYRENS BLODGIVER

Ta alt du sa tilbake, tilbake

Voktet over det vi hadde som en likvake

For nå er vi ingenting, ingenting

Du går framover, jeg spinner rundt i ring

(OK!)

 

Faen, så gal jeg var etter deg en gang

Nå er jeg bare gal, heh

Hjertet mitt som en gang stod i brann

Stump den jointen din i askebegeret

Der har du det som er igjen av hjertet mitt, mann

(Ok, ok, ok)

 

Tørk av deg det fliret, før jeg slår ut tennene dine

Lobotomer meg, ta alle minnene mine

Jeg prøver hardt å være realistisk

Må faen ikke fantasere om deg

Det blir så jævla sadistisk

Er jeg ensom? Er det trist?

Er jeg desillusjonert, er jeg synsk?

Er du ond eller bare dum?

Uansett så burde jeg ha visst

 

Du sa at å rappe på norsk er for tapere, tapere

Men jeg har skrevet nok om deg på engelsk

Og enda gjør du meg svakere, svakere

Du går fremover, jeg spinner rundt i ring

Jeg føler fortsatt ALT, du føler ingenting. INGENTING!

 

Faen så gal jeg var etter deg en gang

Nå er jeg bare gal, hah

Ok. ok, ok!

 

Har bare orda igjen, prøver å skrive deg ut av systemet

Du knuller meg fortsatt i hodet mitt, der har du hele problemet

DER HAR DU HELE JÆVLA PROBLEMET, OKAY!

Rapper på norsk som den taperen jeg er, WHAT MORE CAN I SAY?!

Å bli bedratt svir som faen, om du sier BEDRA eller BETRAY

 

Faen så gal jeg var etter deg

Nå er jeg bare gal, hah

Av og til tenker jeg at alt er din feil, din feil

Hjernen min knuste

Du seiler videre for fulle seil

Og jeg spinner rundt i ring

Jeg vil føle sånn som du gjør

Jeg vil bli kald og hard og føle

INGENTING

 

Ser deg smile falskt på det bildet ditt, og tenker at alt jeg var for deg

Alt jeg var for deg, var å stille som vampyrens blodgiver

Stole på deg? Alt du har å gi, er tortur til alle tider

ALT DU HAR Å GI!

Er tortur tortur tortur, til alle tider

 

Er du ond eller bare dum, uansett burde jeg visst

Nå har jeg for faen blødd tom, så la meg være den som ler sist

Alt du kan tilby, er tortur til alle tider

Jeg er faen så ferdig

som vampyrens jævla blodgiver

 

OK!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg