Code red

Hold meg i hånda

Før meg gjennom dødens dal

Jeg er ikke religiøs

Jeg trenger bare en hjelpende hånd

akkurat nå

Mens stormen raser mellom ørene mine

Og det fryser til is mellom ribbeina mine

🌑

Ikke se ned på meg

Møt blikket mitt heller

Jeg tåler å lese skuffelsen i øynene dine

Jeg tåler alt, bare jeg blir konfrontert med det

Ikke synes synd på meg bak ryggen min

🌑

Ikke gå fra meg

Her på bunnen av ingenting

Jeg er ikke redd

Jeg føler ikke så mye lenger, for å være ærlig

Akkurat dét burde kanskje skremme meg

Men man blir vandt til det meste

Eller kanskje bare nummen

🌑

Ikke bli av sympati

Må du gå, så må du gå

Jeg tåler å høre skrittene dine bort fra meg

Jeg tåler alt, bare jeg blir konfrontert med det

Og for å være ærlig

Burde noen andre leve i mitt sted

For jeg har gitt opp håpet

Kanskje da vil jeg få fred

🌑

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg