7 days, 7 looks

Har endelig samlet opp nok outfits til å gjøre dette innlegget 😅 Urutinert, jeg? Alltid. Ellers kjenner jeg at jeg er litt lei vinter nå altså.. Eller kanskje jeg bare er lei av meg selv..? Det er så mye jeg vil endre på, og jeg skulle helst ha gjort det med ÉN gang- men det klarer jeg jo ikke. Så jeg går rundt med en solid dose frustrasjon, og føler litt at jeg mislykkes hver dag omtrent. Jeg vet bare at jeg vil ha mer ut av livet enn jeg får til akkurat nå, og jeg føler at tiden går bare fortere og fortere jo eldre jeg blir, så jeg begynner å få en klaustrofobisk følelse av at det haster; hvis jeg skal bli det mennesket jeg vil være..  Og så har du tvilen da, om jeg i det hele tatt har det som kreves for å klare det. Av og til lurer jeg seriøst på om jeg utvikler meg i det hele tatt, gjennom dette livet jeg snubler og tryner og vakler meg igjennom.

 

Og der klarte jeg jammen meg å gjøre nok et overfladisk innlegg mørkt og dystert, uuups.. Må vel sies å være min spesialitet 🙄

 

 

 

 

Dette innlegget er forresten inspirert av Vogue’s youtube-serie 7 days, 7 looks. Anbefales hvis du vil se bedre og mer eksklusive antrekk enn det jeg har å by på, hehe.. 😇 Skal helt ærlig innrømme at jeg har omtrent falt helt av lasset når det kommer til hva som er on trend at the moment. Ikke at jeg noen gang har vært spesielt opptatt av trender, i hvert fall å følge dem- men jeg hadde i det minste en viss idé om hva som var in og hva som var ut. Nå klarer jeg ikke å holde oversikt lenger. Et sikkert tegn på at jeg har blitt gammel kanskje? 😅 Eneste jeg vet er at jeg burde brenne skinny jeansene mine, men det NEKTER jeg. Så kanskje jeg bare skal være takknemlig for at jeg ikke vet om alle de andre mote-syndene jeg begår 😅

 

God nesten-helg da folkens 🤗

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg