A walking disco ball

Skulle egentlig kjøre en beinhard linje med kun engelsk her inne, men skrivelysten min blomstrer best når jeg kan veksle mellom det og morsmålet mitt alt etter hva jeg føler for.. Så, back to norsk it is 😉 For i dag, i hvert fall!

 

Dagens outfit.. Fant denne disco-kula av et klesplagg på Zalando for noen år siden. (Ser også at det er på tide med en rydde-økt i heimen, heeeh..)

 

 

Har vært en rimelig bra uke på treningsfronten: Jeg har svømt, hatt en styrkeøkt, løpt en tur med tanteungen i vogna (eneste som kunne gjort løping gøy for meg!) og på fredag var jeg på yoga med favoritt-jenta mi. Det var faktisk veldig gøy, det hadde jeg ikke trodd! Men argh, gangsperr.. Kroppen min er IKKE vandt til dette opplegget, men man må jo bare gjennom det i startfasen. Det er jo deilig også, å kjenne at alt av muskler omsider har blitt tvunget ut av dvale 😅

 

Kostholdet mitt derimot.. Tommel ned! Jeg har spist junk stort sett hver dag, har lyst til å snacke hele tiden. I dag gikk det helt skeis, jeg har spist middag på McDonalds med søs og guttene hennes, og så hjem for å spise to poser med popcorn og noen skiver hjemmelaget bananbrød bare for å virkelig tøye magesekken.. I tillegg er jeg hardcore på bruskjøret, og nå må jeg vel bare innse at jeg kan faktisk ikke ha disse greiene i hus. Jeg har NULL selvkontroll, og det er litt kjipt, for jeg føler av og til at det er spøkelset til spiseforstyrrelsene som kødder litt med meg fortsatt..

Men ja ja, nå ble det sånn og det er bare å prøve og være litt sunnere fremover. Jeg VIL jo kunne kose meg med usunn mat innimellom også, men må jobbe med å begrense det. Kanskje jeg skal prøve å kun spise kosemat i felleskap med andre i en periode, for det er når jeg har tilgang til hele gildet alene at det som regel kommer ut av kontroll. Når det begynner å minne meg om spisekickene jeg pleide å ha, så får jeg en litt ekkel følelse av det hele.

 

Nok om det, spist er spist som det heter. I dag har jeg vært på biblioteket og fylt sekken med bøker, i det siste har jeg brukt alt for mye tid til å bare ramle ned i et svart hull på internett, og det sluker så mye tid som bare blir brukt på tull. 5 minutter på det jævla internett er liksom 5 timer i det virkelige liv, rart det der.

 

Jeg låner Lulu, firbeinte tanteungen i noen dager og det er skikkelig koselig. Blir automatisk litt lettere med rutiner og struktur, når man har en liten tass som skal ut og luftes 3-4 turer til dagen. Og så er hun en skikkelig kosebamse 🥰

 

 

Nå skal vi ut og gå kveldstur. Håper du har hatt en fin helg 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg