All velvet everything

Hjemme igjen, etter noen fantastiske dager på hyttetur med Lykkepilla over alle lykkepiller ❤️
Gud, sjelen min hadde godt av dette. Bade masse, være weirdos sammen og finne på alle mulige sprell.. Bekky, jeg kan slippe meg løs med deg som jeg ikke kan med NOEN andre- og du lyser opp livet mer enn sola.. Never leave my side. I need my sidekick!!

 

Godt å være hjemme også da. Hjem til dildoen min, haha.

 

Dagens makeup & outfit:

 

 

 

Jeg er sikkert den eneste under sånn 80 år som har sansen for plagg i fløyel.. Singleten fant jeg vintage, og buksa er en gammel favoritt til sånn 75 kr på salg hos H&M, som jeg driver og lapper på hver gang det tynne stoffet rakner. Jeg ELSKER denne buksa 😅

 

Sko fra Sam Edelman.. «Queen bee» du liksom. Det var aldri meg, gitt 🙄 More like biggest loser 🤓 MEEENNEH!

 

Avslutter med denne bilde-serien fra min og B’s tur til Paradise.. Jeg har ledd sånn av at jeg holder meg for nesa, snakk om å blåse bort stilpoeng haha 😂 Jaja, bedre å turne, enn å tørne!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg