Back in the hood

Jeg er tilbake i Norge igjen, brunere, blidere og har kommet meg over det jeg trengte å gå videre fra. Heldigvis! Ser jo nå at jeg har tatt den beste beslutningen for begge parter. It just wasn’t ment to be. Og det visste vi vel begge to, hele tiden. Jeg hadde veldig flaks at denne ferien lot seg gjøre akkurat nå. Det var akkurat det jeg trengte. Tusen takk til favoritt-damene mine som ble med ❤️

 

Hatt det veldig fint på ferie, men kjente de siste dagene at nå er jeg klar til å reise hjem og tilbake til hverdag.. Men så slo det meg jo at jeg har faktisk ikke så mye hverdag å komme hjem til, og den er jo litt kjip. Jeg har prøvd å ordne et møte angående det, men det tar tiiid tydeligvis og nå er jeg redd for at jeg ikke kommer til å bli prioritert. Men jeg har en plan B, så nå må jeg bare komme i gang. Jeg tenker at det spiller faktisk ikke så stor rolle hva jeg gjør, bare jeg gjør NOE.

 

Framover vil jeg fylle livet mitt med mer som gir meg mening: Jeg vil ha en arena der jeg føler at jeg bidrar, en arena der jeg gjør noe bra for kroppen min (skal begynne med yoga en dag i uka som en start), og så har jeg jo favoritthobbien og lidenskapen min som er låtskrivinga. Nå har jeg bare tre sanger igjen å skrive fra Songs for the lost souls-prosjektet mitt og jeg gruer meg faktisk litt til å bli ferdig for det har vært skikkelig gøy. Men når det er gjort, har jeg jo faktisk fullført et helt album (kan jeg kalle det dét så lenge jeg ikke har spilt det inn? Høhø) bestående av 15 låter. Regner med at jeg kommer til å skrive noen bonus-tracks også.

 

Avsluttet med dette bildet, min foretrukne måte å entre bassenget på 🤪

 

 

Håper alle har en fin uke 🌹

1 kommentar
    1. Velkommen tilbake til det kalde og våte nord 🙂
      Lykke til med nye prosjekter, håper det faller på plass slik du ønsker!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg