Blod og tårer

Tror eg stikke ut av kroppen min i natt

Det gamle skinnet e ikkje akkurat ein skatt

Men eg va din ein gang, eller e eg sinnsyk

Denne smerten stikke alt for dypt

Eg va vel din då

Men du blir aldri min nå

 

Gutta mine har blitt så tamme

Øye for øye, nå e det visst det samme

Men blodet mitt rase, manisk fase

Hold kjeft nå

Hold kjeft

 

Mor seie «nå sitte du stille i båten»

Eg vil helst drukna alle mann

Psykiateren gir meg mer piller

Eg vil helst setta heile psykiatrien i brann

 

Tror eg tar livet mitt i natt

Denne bakken e alt for bratt

Men eg va din ein gang, eller e eg sinnsyk

Ah, denne smerten stikke for dypt

 

Blodet mitt rase, manisk fase

Manisk fase, woooh

Hold kjeft

Hold kjeft nå

Blod og tårer, det går i blod og tårer

Sitte stille i båten mamma, har faen ikkje årer

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg