Brente bruer

Me starta ikkje på likefot

Eg huska ingenting

Eg mistenke at du huska alt

Hjertet mitt blødde for deg

Nå e det kaldt

 

Brente bruer

Eg brenne alle bruer

Det finnes ingen vei tebage nå

Det får gå som det går

Så lenge integriteten min består

Så lenge sjølrespekten min består

Så kan eg holda ut at eg har kasta bort

Så mange meiningslause år

 

Du smile så lurt når eg ser deg

Eg hate det smilet intenst

Det gjør fortsatt vondt å se deg gå vekk fra meg

Lenge tenkte eg ka ska eg jørr på imens

Eg vente ikkje lenger

Eg klare meg sjøl

Skjeletettet mitt må ver lagt av metall-stenger

Eg tåle jo tydeligvis alt

Men håpet eg hadde

det har omsider forfalt

 

Brente bruer

Eg brenne alle bruer

Det finnes ingen vei tebage nå

Det får gå som det går

Så lenge håpet består

at kanskje livet kan løysa seg litt

At kanskje 2021 omsider blir mitt år

 

Eg ska jobba for det

Det einastfe eg ønske meg

Det e sjelefred

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg