From day to night

 

Ting som ikke går helt som jeg vil det skal: Døgnrytmen. Og det jævla nikotin-forbruket mitt.

 

I tillegg er jeg så seig når jeg står opp, om jeg kan bruke det ordet. Jeg føler meg tiltaksløs og sliten, og selv når jeg har kjekke planer kan jeg tenke «Huff, jeg orker ikke».. Men, jeg har funnet ut at om jeg bare kommer i gang og gjør det jeg har planlagt, så blir det jo kjekt likevel, og energien tar seg opp etter en stund. I dag ble planen jeg hadde med en kompis avlyst, så da måtte jeg aktivisere meg selv. Det er ikke alltid like lett, men jeg har bestemt meg for at jeg skal gå mer tur og bruke de nydelige naturområdene som jeg er så heldig å bo rett ved siden av- så jeg kom meg ut. Planen var egentlig å jogge, men jeg hadde glemt å ta på sportsbh, så da ble det bare til at jeg løp opp bakkene heller. Har fått høre at jeg har små pupper, men det føler jeg ikke selv hver gang jeg løper haha.. 😏

 

Dagens outfit:

 

Ooog kveldens:

 

Tidenes mest mislykka space-buns, I know.. Er helt håpløs på hår. Jakken er en favoritt jeg har hatt i maaange år nå, arvet fra en eks av broren min. Føler den går til alt omtrent.

Oppgradert sminken fra dag til kveld også..

 

Skal bare henge på noens terasse og skravle, det er noe av det koseligste jeg vet for tiden. Men SYKT krevende når jeg prøver å trappe ned på bruken av nikotin, baaah! Hvorfor begynte man med det?? Har gjort mye dumt i livet, men det der er på topp 3 lista, definitivt. Så mye penger på å ødelegge helsa, toppen av idioti 🙄 Jeg føler jo at jeg mislykkes hver dag nå som ikke klarer målet jeg har satt meg, men samtidig er det bedre å prøve enn å bare overgi meg fullstendig. Får bare fortsette med det.. Drømmen er å bli helt fri fra avhengigheten, men det er skummelt hvor vanskelig det har vist seg å være. Jeg tviler på at jeg får det til faktisk.

 

Nok klaging om det. Ønsker alle en god kveld 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg