Gangsta rapper

Kan bare si at jeg er ferdig med å være såret og sint og skroter planen om å ikke være rundt mennesker fremover. Faktisk vil jeg ta meg selv i nakkeskinnet og gjøre et realt forsøk på å bli litt flinkere sosialt. For når sant skal sies er jeg nok ganske god på å bare stille meg på sidelinja og holde meg selv utenfor, fremfor å ta steget selv og ta opp plass, bryte isen, starte samtalen- og jeg vil klare de greiene der. For jeg liker jo mennesker, egentlig. Er bare ikke så flink med dem.

 

Jeg fikk forresten enten ett velmenende råd eller en trussel (er ikke så god på å tolke folk alltid 😅) at å legge ut sånne låter som jeg gjorde i går må jeg være forsiktig med, ellers kan jeg få ei kule i hodet. Og helt ærlig så tenkte jeg bare «Javel, da er jeg vel offisielt en gangster-rapper nå» hehe. Er det en ting jeg er villig til å ofre livet for så er det vel ytringsfriheten, det er ting jeg bare har måtte holdt pent kjeft om her i livet fordi ordene mine er nytteløse mot andres, og jeg har bare måtte akseptere at når mennesker har mer makt så får de også bestemme hva som skal være sant. Og det er ingenting som er vanskeligere å svelge enn det, så unnskyld meg for at jeg spytter folk i trynet i enkelte av tekstene mine, men de ligger liksom bare her og jeg pusher dem ikke på noen. Bortsett fra når jeg blir manisk og brøler dem ut til hele nabolaget da, men da er det såpass høyt at politiet blir tilkalt på 1-2-3 (Huff, det er flaut, men jeg må bare si det som det er. Maniske meg på det verste er ikke noe pent syn). Uansett, hvis «Toxic bitch vs fuckboy» er låta som jeg må bøte med livet for, så er det i hvert fall den som skal stå på gravsteinen min, så nå vet dere det. Legg til et «Ps. I’ll haunt you» på slutten, så kan jeg hvile i fred 😇

 

Det er veldig gøy med sminke om dagen, jeg føler at nå mot vår og sommer så er det «lov» å være litt mer crazy (det er alltid lov, for sminke er bare sminke, og makeup er en form for kunst) og jeg vil i hvert fall kjøre på med farger og glitter og paljetter i trynet fremover. Jeg har funnet noen veldig kjekke leketøy (for det er dét sminke er for meg, å leke 🤡) så jeg tror jeg må lage et eget innlegg for å tipse videre.  Og jeg vet ikke med dere andre voksne, men jeg trenger i hvert fall fortsatt å ha noen områder i livet der det bare er lov å slippe seg løs og være kreativ og ha det gøy og ikke ta livet eller hvordan jeg ser ut så veldig alvorlig.

Ønsker alle en god helg 🌹 Jeg må prøve (det kommer neppe til å gå, men.. 🙄)  å legge meg tidlig i kveld for i morgen vil jeg være med tanteungene på Soma gård og da skal det LEKES! Det kan jeg ikke gå glipp av! Så ber pent om at ingen planter ei kule i huet mitt akkurat i kveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg