Hilsen fra Hellas

 

Lever livet på ferie, og har det bra! Vært nærmere 30 grader hver dag, og vi er stort sett ved basseng eller sjø og bader. Og så spiser vi da.. Herregud, jeg blir ikke overrasket om jeg kommer hjem og veier 10 kg ekstra, går stort sett konstant oppblåst rundt med en foodbaby. Skal komme i gang med trening når jeg kommer hjem. Minn meg på det hvis jeg fortrenger det! 😅

 

 

Denne dagen er jeg for meg selv mens resten av gjengen er i Rhodos sentrum. Det holdt med en dag med å traske rundt i bygatene for min del, jeg har vært her såpass mange ganger før så det er ikke såå spennende og shoppingen her er ikke så interessant synes jeg. Så jeg ligger i sola, bader, har spist den største isen jeg fant til lunsj, og har det helt greit i mitt eget selskap. Gruer meg litt til å spise middag helt alene da, hehe. Men jeg skal gjøre det!

 

Dette høres kanskje dumt ut for noen siden jeg er i en alder av snart 35, men dette hadde jeg ikke klart for over ett år siden- å ha en dag i et annet land helt for meg selv altså. Jeg har hatt sterk angst så lenge, og vært avhengig av å alltid ha noen å dilte med. Det beste med å få mer kontroll over angsten er følelsen av selvstendighet det gir! Kanskje neste steg blir å reise på ferie alene..? Men det tror jeg kanskje blir litt kjedelig i lengden. Kan reise til et sted der jeg har kjentfolk da. Må kanskje føre opp det punktet på bucketlista.

 

That’s it fra denne kanten for nå. Håper alt står bra til hjemme i moderlandet 🤗

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg