Love will guide us through

Jeg ville bare gi et livstegn til dere som er innom her av og til, og si I’m okay 🤗

 

Teller ned til jul sammen med nevøen min, og har mye kvalitetstid med familien- som jeg har savnet, men jeg må ta min del av ansvaret her, når jeg har hatt en tendens til å falle inn i min egen boble med dårlig selvtillit og negative tanker om meg selv. Ikke mer av det i hvert fall!

 

Jeg skjønner jo nå at for meg betyr det ikke en dritt å oppnå en fancy tittel som lege, advokat eller kjendis- de titlene som betyr mest er de jeg allerede har: Datter, søster, søskenbarn, tante ❤️ Herregud så glad jeg er i triben min..

 

Jeg har en kreativ pause nå, fordi jeg ikke har behov for å tømme meg gjennom tekst nå. Men en strofe som går igjennom hodet mitt er:

 

For a while, hate was my fuel..

But love, love will ALWAYS be my religion.

 

Ønsker alle en magisk jul, og en spesiell takk til dere som har tatt dere tid til å legge igjen kommentarer her inne- dere har gitt meg trøst, støtte, motivasjon, og ikke minst håp, fordi dere er snille mennesker, og verden har så godt av dere.

 

Klem fra meg ❤️

 

 

2 kommentarer
    1. En riktig fin jul og et godt nytt år til deg også. Ta vare på deg selv, nyt menneskene i triben og samvær i godt lag.
      Håper å se flere store, flotte smil i året som kommer 🙂

      1. Vet ikke hvor flotte de smila mine er (buck-teeth 🤓) men jeg lover deg at jeg skal finne mye å smile av i det nye året 🤗 Ønsker det samme til deg 🌹🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg