Miss Spendaholic

En stund siden siste post nå, jeg har kost meg på hyttetur med tanteungene.

 

Har vært på shopping og spist lunsj med damene mine i dag, og jeg skulle egentlig ikke handle noe, men er noen sjokkert over at jeg gjorde det likevel..? Ikke meg, i hvert fall 🙄

 

Leopard IS actually a neutral, in my defense 😅 Alle sa at denne burde jeg kjøpe, for å forsterke forsvaret mitt ytterligere.. 😏 Huff, jeg må finne en skikkelig streng lommebok-forsvarer å ha med på shopping..

 

 

Tror ingen syntes jeg burde kjøpe denne, med zebra-titsa mine, men jeg gjorde det likevel.. Sliter skikkelig med å gå fra sånne spesielle plagg som man ikke finner overalt. Vises ikke så godt på bildene, kanskje- men den har skikkelig glitrende stropper.

 

Og jeg fant disse skoene på tilbud til 100-lappen. Er så kresen på sko, tro det eller ei- for jeg regner med at mange synes disse er stygge 😅 Men jeg likte dem 🤷‍♀️

 

Og jeg fikk disse solbrillene av lillesøstra mi, wuhu. Henger for evig igjen på 2000-tallet på solbrillefronten når store shades som tar opp halve ansiktet var the shit.

 

 

Burde egentlig rydde hjemmet mitt nå, men det er sol ute så da kan det vente litt til.. 😎 Det som frister aller mest akkurat nå, er å legge meg.. Men det skal jeg IKKE gjøre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg