Outfit og kropp

Må bare slenge ut en dagens outfit-bloggpost før jeg reiser på ferie i morgen tidlig.

 

 

Har vært på café med en kompis i sentrum, og jeg prøver VIRKELIG hardt å ikke bruke penger på annet en nødvendigheter, men jeg klarte ikke å dy meg fra å kjøpe denne metalliske glossen fra Maybelline., i fargen copper. Den er SÅ fin, og jeg trodde den skulle bli mye «hardere» på leppene enn det den er, den ser jo faktisk ganske naturlig ut.

 

 

 

Og jeg har trent styrke. Slenger med ett bilde av meg i treningstightsen, jeg må syte litt over kroppen min.. (Og kanskje du ikke skal bruke bestemorstrusene dine under tights, haha 😅)

 

 

Helt ærlig, så vil jeg opp i vekt igjen. Har tatt en helomvending fra mine anorektiske dager, og nå vil jeg ha former og fett på kroppen, i tillegg til muskler. Jeg har jo fortsatt fett for all del, bare sjekk bumpen på magen- men pupper og rumpe har krympa, og jeg liker det ikke. Jeg aner ikke hva jeg veier nå, men jeg tror min trivselsvekt ligger på rundt 70 kg, og der er jeg ikke nå i hvert fall. Tror jeg må lære meg litt mer om kosthold, jeg vil trene og spise mer fremover.

 

Må bare slenge med noen bilder fra august i fjor, dette var før jeg begynte å trene igjen. Det er jo for fader sånne lår og rumpe jeg vil ha av treninga, hva gjør jeg feil?! 😅

 

 

Nå må jeg pakke ferdig, og komme meg i seng. Gleder meg til å tilbringe noen dager med guttene mine på 1 og 4 år 🥰 Det blir kooooselig (mitt mest brukte ord for tiden 😁).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg