Secondhand everything

I dag er hele antrekket secondhand. Fra jakken og genseren som jeg fant på Fretex, buksa og veska er brukt fra Ebay, og hatten fikk jeg av bestemor, den har tilhørt en av naboene hennes.

 

 

 

Genseren var det mamma som fant, og bare «denne må du prøve, den er så deg», og jeg bare.. Nei, men så la hun til at det er insekter på den, og jeg bare.. Ok. Elsker søte eller rare detaljer. Som denne bia 🐝

 

 

Og før noen føler for å kommentere at jeg ser ut som en rik pensjonist- den kommentaren har jeg allerede fått, så det er ikke verdt bryet. Haha 😅 På den positive siden kan man altså etter denne kommentaren å dømme, se rik ut selv om man handler brukt, om noen skulle være opptatt av sånt 😉

 

Jeg har hatt en veldig koselig helg med favorittene mine, god mat og gode samtaler. Mer gira på høstferie med damene mine enn noen gang, så jeg sitter og oppdaterer restplass.no hele tiden.. Håper det går i boks. Synes vi har fortjent det nå, hele gjengen.

 

Håper alle har hatt en fin helg!

2 kommentarer
    1. Jeg visste ikke at det fantes rike pensjonister. Men det er definitivt en aura av “vestkantfrue” over riggen. Uansett, skal man finne kvalitetsklær uten å knuse økonomien så tror jeg du er på det rette sporeet.

    2. Vi bor i et av verdens rikeste land, så jeg vil tro det finnes noen rike pensjonister i blant oss ja. Ikke at jeg kjenner noen selv. Bestemor er minstepensjonist, men sitter på et nedbetalt hus som antageligvis er verdt noen millioner. Mulig jeg er et grusomt menneske, men norske pensjonister er nok ikke de som drar hardest i mine hjerterøtter.

      Faen, ser jeg virkelig ut som en vestkantfrue? Ikke helt den looken jeg går for. Kanskje det er på tide å investere i en ansikts tattoo så jeg får balansert ting litt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg