Spring, sun & sunnies

Det er SÅ fiiint ute nå, og jeg elsker det. Har gått tur hele dagen omtrent, både alene og med firbeint selskap.

 

 

Blir ikke finere enn trær i full blomst tror jeg..

 

Vel, mamma sin hage er ganske on-point for tiden..

Mitt favoritt-tilbehør for tiden er disse solbrillene jeg fant på en outlet til 50 kr, haha.. Alle synes de er rare og lurer på hvordan jeg tør å gå med dem i offentligheten, men jeg elsker dem?? Føler de er veldig sånn «Tell me you’re the crazy aunt without telling me you’re the crazy aunt»- og det passer jo perfekt 🤪

 

En annen ting jeg synes er morsomt: Broren min spurte meg for en stund siden hva jeg drev på med for tida. Og det eneste jeg hadde å meddele var at jeg driver og leser gjennom engelsk-ordboka for å utvide ordforrådet mitt.. Og da sa han «Å ja, det var en annen jeg leste om nå nylig som også gjorde det».. Og jeg bare: «Tenker du på Eminem, kanskje..?» Og han sier «Neeei. Det var faktisk en seriemorder…..» 😅 Altså, jeg så ikke den komme, jeg trodde vel at han skulle bli litt imponert eller noe for at den ubrukelige søstera si faktisk gjør noe som er litt fornuftig- også kommer DET svaret, haha. Hahahaha… Huff 🤷‍♀️ (Sikkert bare jeg som synes dette er så morsomt- har ikke vært så mye å le av i det siste.)

 

Fikk med meg Eurovision i går også, fordi vennene mine ville se det. Synes Ukraina var en verdig vinner, ellers kan jeg bare si at det opplegget der er ikke heeeelt min smak, sånn for det meste. Hadde Norge vunnet med den banana grandma-låta si, hadde jeg bytta statsborgerskap tror jeg. Sorry, not sorry!

 

Når det gjelder mine egne tekster, så sitter jeg på mye «aggressivt» materiale, og jeg føler kanskje jeg har vært litt vel ego på den kreative fronten i det siste, og bare posta alt jeg vil der jeg spytter fra meg.. Kanskje jeg bør roe det litt..? Jeg vet ikke. Jeg vil ha full frihet når det kommer til det kreative, og da orker jeg ikke å tenke så mye over at jeg eventuelt trør noen på tærne. Men jeg kan kanskje bli litt bedre på kryptering.

 

Ellers gleder jeg meg til å feire 17 mai, for første gang siden jeg var kid. Men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg.. Har for mange alternativ, for en gangs skyld!

 

 

Håper helga har vært fin 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg