Striper og strippere

 

Striper og strippere

Pleide å si at jeg tar heller det enn hyklere

Men alle jentene mine er voksne nå, og danser ikke lenger for menn

I stedet får de barn med og lever vanlige liv med dem

Alle mine bad girls, nå er det bare meg igjen

Bare meg, som fortsatt er mest slem

 

Treffer dem av og til på butikken, de spør om jeg har skjerpa meg

Må alltid skuffe dem og si at «Jeg har fortsatt ikke blitt som deg»

Og ikke at noen spør, men det frister ikke heller

Er fornøyd så lenge jeg ikke sitter stuck i min egen kjipe mentale kjeller

 

Striper og strippere, en gang var jeg bare rundt striper og strippere

Klarer fortsatt ikke helt å mingle med hyklere

Er så mange som tror de er perfekte når de har alt på G

Og enda er de kravstore og det må alltid være noe nytt som skal skje
A4-livet gir jeg opp, skjønner jo at jeg bare ikke fikser det

 

Gutta som vi hang med, de har vanlige jobber nå

Og wifeys og kids, både store og små

En gang var de dealere, nå jobber de i bank

Så har du de som ikke klarte det, de som dessverre bare sank

Og helt ærlig, så var vel det de beste av dem

For de var følsomme, vakre, sårbare unge menn

 

Striper og strippere, en gang gikk det bare i striper og strippere

Men en gang må vel alle bli voksne

Alle jentene mine, de fant alle en mening til slutt

Er bare meg igjen, uten mål, uten mening

Så klart at de bånda har blitt brutt

Treffer dem av og til på gata, de spør om jeg har blitt noe nå

Og da må jeg bare si det som det er;

At meg selv har jeg enda ikke greid å forstå meg på

 

 

 

 

Denne ble til av en samtale på messenger. Bare for å forklare hvordan hjernen min funker 😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg