Summer makeup look

Kan konstatere at den kreative åra mi ikke har tørket inn, så da trenger jeg ikke å stresse med det 😅

 

Nyter sommer og godt selskap for tiden, i går var vi en gjeng med store og små som bada, grillet og lekte på stranda- en helt perfekt dag.. Bortsett fra at vi klarte å pådra oss noen skader da, jeg var så klart en av dem- klønete som jeg er. Klarte å rive opp hånda når jeg skulle kaste søppelet noen andre douchebags hadde gått i fra.. Skulle tro det ville gi god karma, men verden funker ikke sånn visst 😅 Men den verste skaden gikk ut over grillmesteren og barnevakten vår, som pådro seg brudd i ankelen stakkars. Karma har definitivt tatt sommerferie, for du er den siste som fortjente det, Arild- håper det leges kjapt! ❤️

 

I dag har jeg vært trøtt og lat.. Klarte å sykle til avtale hos psykiateren som har ansvar for oppfølging av bipolaren min, det er alltid givende med de avtalene- tror aldri jeg har hatt en behandler som har sett meg slik som hun gjør, og gir meg så konstruktiv feedback og gode råd. Tror jeg kan gi henne noe av æren for at jeg nå har hatt en såpass lang stabil periode uten sykdomsutbrudd, for jeg har følt meg så trygg. I dag åpnet jeg opp om noe jeg har skammet meg veldig over, og helt ærlig så trodde jeg ikke jeg skulle få ordene ut en gang- men det gjorde jeg. Kanskje jeg skal dele det her på bloggen med tiden, men det er så sårt og personlig- jeg hadde aldri klart det om ikke behandleren min var det eksepsjonelt bra menneske som hun er.

 

Har dyppet trynet i malerskrinet også.. Har dilla på eyeliner på våtkanten (hata det før, følte jeg fikk så smale, onde øyne men nå liker jeg det hehe 😈), glødende hud og blush. Men jeg SKJØNNER ikke helt hvor jeg skal plassere denne blushen, jeg får det aldri til helt rett?? Har sett youtube-tutorials og alt, men jeg knekker ikke koden på mitt eget fjes..

 

 

Shades fra magasinet Costume, eneste grunnen til at jeg kjøpte det for å være ærlig- det har blitt så dårlig?? Lite interessant lesning, og det meste de viser av mote er sjukt overpriset og intetsigende basic designer-greier som ikke er fint engang. Men brillene er kule da 🤷‍♀️

Jeg har hatt en skikkelig drittdag når det kommer til kosthold, spist en bøtte Ben & Jerry’s all by my lonesome, popcorn, brus.. Ooops. Måtte låne Lulu og gå tur, og i kveld skal jeg trene styrke- er planen i hvert fall. På den positive siden, så har jeg vært kjempeflink når det kommer til målet jeg har satt meg om å halvere bruken av nikotin. I går gikk jeg mange timer uten røyk, husker ikke sist det skjedde! Og jeg ble ikke en sur drage heller 😅 MEN kan se ut som jeg kommer til å legge på meg litt av dette da. Men det skal gå fint. Please go straight to my boobs, extra calories 😉

 

Nå skal jeg prøve å legge opp noen bukser, må til når man er hobbit-sized.. God tirsdag 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg