Til deg, pappa

Hei, det er den gærne ungen din, på vei tilbake til virkeligheten etter nok en tur til de gales verden. «De gale har det godt» sa du alltid, men jeg vet nå ikke om jeg er så enig i det. Denne gale har det ikke mye godt på tvangsparagraf i hvert fall, med beltelegginger og jeg vet ikke hva, jeg hater det pappa og det gjør meg redd. At de kan gjøre hva faen de vil med meg, at jeg ikke har rettigheter lenger, at de kan ta fra meg alt de vil.

 

Det minner meg om FØR, pappa, om ting jeg aldri kunne fortalt deg om du fortsatt var i live. Forferdelige ting. Ting som har gitt meg arr i sjelen, arr i psyken.

 

Jeg skrev at de satt fast i garnet mitt, pappa, men det er bare ønsketenkning og overtro. De er glatte fisker, de svømmer sikkert rundt og lever sine beste liv. Jeg vil ha hevn, pappa, jeg vil ha RETTFERDIGHET, men jeg vet ikke hvordan jeg får det.

 

Kanskje ved å leve MITT beste liv. Jeg tror de håpet at jeg skulle bli narkoman eller ta selvmord, at jeg skulle utslette meg selv eller bli en ond jævel som dem og påføre mine skader til andre. Men den skjebnen velger jeg ikke, pappa. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal leve mitt beste liv. Utenom å trene og være sunn og sosial og sånt, men hva skal jeg GJØRE pappa? Hva skal jeg BLI..?

 

Skulle ønske du levde så du kunne svare meg på akkurat det. Skulle ønske du levde så jeg fortsatt hadde deg her. Kanskje er det bra for deg at du slipper å se hva livet gjør med meg, pappa. Bare vit at jeg takler det.

 

Jeg gjør det. Jeg takler alt livet slenger min vei. Det lover jeg deg ❤️

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg